رامشیر دانلود

رامشیر دانلود

لطفا با لبخند وارد شوید
رامشیر دانلود

رامشیر دانلود

لطفا با لبخند وارد شوید

آخرین کلمات

http://shahriha.ir/wp-content/uploads/2013/08/fun-center.jpg
آخرین کلمات یک برقکار : خوب حالا روشنش کن !

آخرین کلمات یک ملوان زیر دریایی : من عادت ندارم با پنجره بسته بخوابم !

آخرین کلمات یک نارنجک انداز : گفتی تا چن بشمارم !

  آخرین کلمات یک جهان گرد آمازون : من این نوع مار رو می‌شناسم ، اصلا سمی نیست !

آخرین کلمات یک خبر نگار : بله ما در صحنه هستیم و سیل در حال آمدن به سمت ماست !

  آخرین کلمات یک در بان : مگه از نعش من رد بشی !

آخرین کلمات یک دچرخه سوار : حق تقدم با منه !

آخرین کلمات یک گروگان : من که می‌دونم تو عرضه شلیک کردن رو نداری !

آخرین کلمات یک سر نشین : برو سمت راست ، راه بازه !

آخرین کلمات یک ملوان : من چه می‌دونستم باید شنا بلد باشم !

آخرین کلمات یک پزشک : راستش تشخیص اولیم درست نبود بیمارتون لاعلاجه !

آخرین کلمات یک قصاب : اون چاقو بزرگه رو بنداز ببینم !
نظر یادتون نره

منبع : رامشیر دانلود

نظرات 2 + ارسال نظر
nasim یکشنبه 11 مرداد 1394 ساعت 12:23

خوب بودن

نیما سه‌شنبه 6 مرداد 1394 ساعت 10:50

ممنون واقعا جالبه تنها مشکل اینه که یکم کمه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.